هیئت های مذهبی ترویج گر اخلاق اسلامی بین جوانان هستند
کد خبر: 3586767
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

هیئت های مذهبی ترویج گر اخلاق اسلامی بین جوانان هستند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار گفت: هیئت های مذهبی نقش مهمی را در توسعه و ترویج معارف و آموزه‌های دینی و اخلاق اسلامی بین جوانان دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار به اهمیت و نقش برجسته و با ارزش هیئت های مذهبی در اجرای مناسبت های مذهبی اشاره کرد و گفت: هیئت های مذهبی نقش مهمی را در توسعه و ترویج معارف و آموزه های دینی و اخلاق اسلامی بین جوانان دارند.

وی ضمن تشکر از همکاری شورای هیئت های مذهبی در اجرای برنامه های ماه محرم و صفر اظهار کرد: درسال95 هیئت های مذهبی با اجرای برنامه های ویژه عزاداری ماه محرم و صفر توانسته اند گامی موثر در مراسم دینی و مذهبی در سطح شهرستان داشته باشند.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی اداره تبلیغات اسلامی از برنامه های هیئت مذهبی مهمترین وظیفه ما است و باید در عزاداری ها شئونات اسلامی رعایت شود و عزاداری ها به صورت اصیل و به دور از خرافه گرایی انجام شود.

وی نقش آموزش و تقویت نظارت بر مراسم مذهبی توسط شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان را در زمینه شناسائی و کاهش آسیب های دینی و برخی شبهات و انحرافات بسیار تعین کننده دانست.

حجت‌الاسلام عباسپور خاطرنشان کرد: این اداره با تمام امکانات مادی و معنوی در اجرای هر چه باشکوه تر برگزارشدن برنامه های مذهبی در شهرستان در کنار هیئات مذهبی خواهد بود.

captcha